Thursday, August 19, 2010

Verostika | Portrait | ertihidup



Model : Verostika
Lokasi : SK Kawiyan 
Note : Antara budak Tahun 2 yg berpipi macam chipmunk n kiut abis. Sangat susah untuk di ambil gambar dan memang juara pecut macam kawan dia Eva Olivia. 

9 comments:

Sir Marcello August 19, 2010 at 5:49 AM  

bro, kawiyan nie kat mana?
memang asal sabah or semenanjung?

Sir Marcello August 19, 2010 at 5:50 AM  

oh dapat dah...ranau rupanya...ada rezeki bakal jejak ke sana :)

Mz Nik Zakiah August 19, 2010 at 6:18 AM  

nice piccer cikgu

akuzle August 20, 2010 at 2:16 AM  

mmg sgt cantik gambar2 neh sme.... terutama header blog.... mmg berbakat cikgu neh!!

isare August 20, 2010 at 5:31 AM  

@Marcello - lahir di Kedah, tinggal di penang, pastu merantau ke Sabah dan masih di Sabah.
@Nik - tenkiu.
@akuzle - tenkiu jugak :D

Sir Marcello August 20, 2010 at 7:08 AM  

wah berbeza plak corak kita...aku merantau ke utara..dan akan kembali ke sabah

isare August 20, 2010 at 4:44 PM  

demi sesuap nasi..wah wah wah..mcm pujangga dulu2 plak..hahaha..sama ja kat mana2 pun ..asalkan hepi..aku mungkin nak port kat Sabah lagi 5 6 tahun, then baru balik..

Gee August 22, 2010 at 7:25 PM  

isare...ramai bah sumandak2 cni..hee..tinggal terus pun tepa tu bos..hehee

isare August 22, 2010 at 7:37 PM  

dorang nak mau aku, itam, nnt anak2 mcm taik cicak..haha

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP