Sunday, September 18, 2011

LALANG | MYLIFE | ERTIHIDUP

Lalang. Rasanya la. Aku pun tak tau nak panggil nama pa untuk tumbuhan nie. Walaupun kenkadang menyakitkan hati sebab tumbuh tak di undang terutamanya di kebun getah mak aku, tapi ada gak cantik dia.

Kalau kat kebun , dah lama aku cantas dengan parang je. Tapi gambar nie di ambil di kawasan umah aku. Kebetulan aku nak shoot gambar burung pipit, sekali dorang tu sensitif la plak, baru aku nak fokus, dah terbang. Jadi lalang pun lalang la. Sekurang2nya ada jugak hasil untuk hari nie.

So enjoy la hasil yg tak seberapa nie. Esok aku cuba cari something yg lebih menarik.

Tercabut la bahu nak mengusung kamera + laptop lepas ni setiap kali gi keja. huhu. T_T












2 comments:

Gula-Gula Tuntung February 8, 2012 at 4:36 PM  

Cantik pla gambar lalang ni =)

isare February 8, 2012 at 4:58 PM  

Ciptaan Tuhan semuanya cantik.

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP