Saturday, August 14, 2010

surat untuk cikgu | mylife | ertihidup


Hari tu ada orang dari Klinik Pergigian Ranau datang ke sekolah kami tuk check gigi bebudak nie. Memang lawatan biasa. Dorang ada kat sana selama 3 hari 2 malam.

Waktu dorang sampai je ke sekolah, berubah muka bebudak nie. Tak senang duduk, maklum la, gigi semua jarang berus, tambah plak suka makan pinang muda. Menggelabah abis.

Keesokkan harinya, ada sorang budak nie pass satu surat nie kepada guru kelas tahun 5. Punya terus terang alasan dia. Berabis kami ketawa di bilik guru. Hahaha..

11 comments:

n4dh!3r4 August 14, 2010 at 12:21 AM  

hahaha.. bagusnya budak neh.. sangat tulus dan ikhlas.. hihi :P

isare August 14, 2010 at 12:25 AM  

yup..lama jugak la dia bercuti..rabu smpi jumaat, sambung sabtu ahad...ada lagi surat2 lain yg akan di upload...

Sharif Asri Sharif Al-am August 14, 2010 at 5:20 AM  

budak jujur kawiyan ;)

isare August 14, 2010 at 8:47 AM  

waktu dorang jujur mmg gitu, blum lagi waktu dorang menipu..hahaha..mmg jelas nampak muka menipu..hahhaa..xpandai cover lagi..

Gee August 14, 2010 at 9:17 AM  

adeiiiii...terima kasih sigu..ingat pula cerita yg terima kasih datuk...hehehe

isare August 14, 2010 at 9:36 AM  

hahaha..cerita cigu tu dari sabah juga, tapi ndak tau area mana..tp lucu oh.

::Ku^cai Online:: August 14, 2010 at 11:26 AM  

inilah contoh generasi masa depan,tulus dan jujur..cayalah..wahahaha

isare August 14, 2010 at 11:39 AM  

harap2 la..jgn separuh jalan jadi crook suda la.

BezBuddy August 14, 2010 at 11:48 AM  

bgusla budak ni...jujur...xpandai nak menipu...i likee

Notami August 14, 2010 at 11:52 AM  

haha..bijaknye anak murid ni!

isare August 20, 2010 at 6:01 AM  

haha..rasanya kalau di dalam kelas, dia antara yg nakal juga oh..haha

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP