Sunday, January 2, 2011

Hari Terakhir | Mylife | Ertihidup




Ini adalah gambar aku dengan bebudak kelas 4A. Antara kelas yg aku suka masuk sb bebudak dia agak mesra dengan aku. Bebudak ni jugak la yg menjatuhkan Macbook aku dari kerusi lepas tu pucat bibir dia ketakutan. Mujur la jugak xde apa2 dengan Macbook aku. Mok demam juga kalau ada yg rosak. Hahaha.

Gambar nie dia ambil 2 hari sebelum aku keluar dari Kawiyan. Lepas ja dari sesi bergambar nie, dorang siap minta nak main game lagi. Hahaha.. Tapi aku bagitau yg aku tak ada lagi untuk tahun depan n tak dapat tengok dorang di Tahun 5. Ada yg bergenang air mata dan ada juga tanya2 kenapa aku tak mau tang sekolah lagi tahun 2011. Jenuh jugak la nak menjawab n explain. Hahaha.. Biasa le bebudak. Ada yang minta no telefon, aku bagi je kad bisness aku.

Waktu di rumah, banyak juga la mendapat kol dari bebudak nie. Ada yg sanggup "pinjam tanpa kebenaran" telefon mak dorang n kol aku. Ada juga yg bertanya, dia orang yg keberapa yg kol aku.

Sekarang nie aku menunggu pangillan KPLI. 22 Januari 2011 baru keluar keputusan. Harap2 aku terpilih la kali nie. Kalau terpilih, makin besar la harapan aku untuk balik ke Kawiyan. Doa2 kan lah aku k. Sekian.

p/s - sebak plak rasa. hahaha..habuk jahat..masuk lam mata. hahahahah

6 comments:

::Ku^cai Online:: January 2, 2011 at 5:08 PM  

aku tau...yang senpai, memang sorang yang sentimental...isk isk isk

isare January 2, 2011 at 5:51 PM  

hahaha, dah terbiasa dengan dorang.

Georgie J January 2, 2011 at 6:03 PM  

sedey kan.aku nda blek p skolah lg.nnt elemen2 sentimental terpacul pula.lol

isare January 2, 2011 at 7:05 PM  

silap2 boleh nangis oh join sama bebudak tu nangis..hahaha

kak yah January 5, 2011 at 12:05 AM  

terharu lak baca blog ni...sedey kn nk tgglkan diorg..ape2 pun huda doakan smga dpt KPLI ambilan Jan 2011 ni & dpt kembali ke Kawiyan

Anonymous November 1, 2011 at 5:47 PM  

Lama dah ikut entri dan follow blog ini... kenapa video asrama desa macam ada tangan ghaib yang menidakkannya. Video yang rare bagi aku. Aku ambik link untuk kongsi di blog aku (kali pertama-just kongsi link di entri / promote). Selamat maju jaya... jangan lupa update kalau kembali menjadi pendidik... Assalamualaikum

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP