Wednesday, September 21, 2011

SI CICAK | MYLIFE | ERTIHIDUP

Sekarang dah musim hujan kat Sabah. Malam nie, kuyup aku balik dari opis. Mujur la xde bawa kamera hari nie. Kalau tak nangis aku di buatnya.

Sampai je di rumah, terus tukar baju suma. Terus online. Nak tgk Malaysia VS Japan. Sekali dah separuh masa kedua dah. Tapi semangat jugak tgk. Tabik dengan Apek sbb bermatian2 tempis. Untu yg lain, mcm byk yg nak kena polish.

Untuk hari nie, aku uploadkan gambar cicak. Aku snap gambar nie time aku di umah kawan aku. Selamba ja dia duduk kat pokok nie padahal kucing dok lalu lalang di bawah tu. Berani betul. Kang jadi lauk padan muka.


3 comments:

Gee September 21, 2011 at 10:26 PM  

adehhh...teda gmbar lain ka izha...sa paling takut ni hewan sama lipas...kalu jatuh atas badan..ko bayangkan la pa kejadian...hoho

++ m.0.n.K.eY ++ November 24, 2011 at 12:05 AM  

nice! cicak pok ke x de? ;)

i'm newbie..datang support ye! =)

isare December 19, 2011 at 9:27 PM  

hihi..sorry lambat reply..lama tak menjenguk ke sini. sy bule pegang cicak, tapi yg dah mati kalau. kalau masi hidup, geli juga ohh..hahaha

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP