Monday, October 11, 2010

PraSekolah | Mylife | Ertihidup

Selama ni aku banyak stori pasal bebudak dari tahun 1-6, sekarang aku stori plak pasal bebudak prasekolah. Dalam banyak2 bangunan di SK Kawiyan nie, bangunan yang paling cantik adalah bangunan Prasekolah, satu2nya bangunan yg diperbuat daripada konkrit. Bangunan lain kayu je dan dah lebih tua dari umur aku.


Seperti prasekolah di bandar, dorang pun ada uniform. Ada juga yang datang pakai baju biasa ja kenkadang tuh kalau baju tak kering. Tapi xde masalah jugak bagi kami di sini. Yang penting tu datang ke sekolah, bukan uniform. 

Tahap kenakalan bebudak nie boleh tahan. Aku yang menengok je pun pun rasa aku TAK leh nak kontrol dorang. Hanya Cikgu dorang je yg dorang dengar cakap. Boleh darah tinggi oh kalau hari2 melayan karenah dorang.Hahahahaha


Juhi



Melney



Fresilah

19 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr October 11, 2010 at 3:08 PM  

rambut perang budak last skali tu..

semua comel2...

isare October 11, 2010 at 3:13 PM  

itu ori tuh..bukan sbb kaler...tapi mcm rambut rosak je tu..sbb terlalu berjemur..

Gee October 11, 2010 at 3:15 PM  

woiseyy..kanak2 ribena riang btul c Juhi tu..hoho...

C melney bulih kin model kodomo layon..ahaks

Ko tia tnya kaler rmbut c fresilah tu apa...mo dakat2 blonde suda owh..hehe :P

Cayril Ikhwan October 11, 2010 at 3:27 PM  

budak yang sgt cute.,..

Shino October 11, 2010 at 3:34 PM  

comel2 je smua..hehe...

Sasa Al-Sharif October 11, 2010 at 4:15 PM  

ada yg tekeluar hingus tu bah

si biskut October 11, 2010 at 5:11 PM  

aku dah lupa muka aku macamana masa sekolah rendah dulu..dowg ckp aku kuat nangis..damn!

sop October 11, 2010 at 5:11 PM  

nice shoot..
anak murid ker?

isare October 11, 2010 at 6:37 PM  

@Gee - cumel tu mmg tu cumel..sekali datang dia punya peranagi....darah tinggi ohh
@Cayril,Shino - penampilan cute itu selalu menipu..haha..
@Sasa- itu trademark tuh
@Biskut - mak aku cakap aku kuat mencuri..haha..setan ni..
@sop - bukan anak murid aku

Izan Ishak October 11, 2010 at 7:12 PM  

innocent je muka sensorang...comel2 semua~~

ASaDa RyutaRo October 11, 2010 at 9:07 PM  

kuning dah rambut fresilah tu. jangan terkejut kalau lagi 15 tahun dia jadi penyanyi AF! =P

pernah gak kontrol dak pra ni, seronok gak.. cam pengacara tom-tom bak. ngee..

Steward October 11, 2010 at 9:12 PM  

Punya Main kuit dorang ni. Syok ka juga ajar budak2 pra sekolah ni?


www.stewardjohn.com

Steward October 11, 2010 at 9:33 PM  

P/s

Punya Main Kiut si Juhi tu.. bikin ketawa ni tingu muka dia.. hehe

isare October 11, 2010 at 9:40 PM  

@izan - disebalik keKIUTan dorang, ada kenakalan tahap dewa..huhu
@asada - yup..mantau ganti stacy nnt..hehehe
@steward - bukan sy punya murid..sy selalu kacau2 jak dorang nie..ada sebab napa dia cover mulut..gigi teda..hehehe

Bb Hussain October 11, 2010 at 10:37 PM  

they are so cute..masing2 ada daya tersendiri ;)

isare October 11, 2010 at 10:47 PM  

@BB - kalau bab berposing, masing2 mantap..hahaha

suffer8zine October 12, 2010 at 1:04 AM  

kalau nakal2 biase la tu

HANI October 12, 2010 at 2:06 PM  

rambut dia org memang agak2 perang dan kering...dulu ada stud kaum bumiputra..bila dia duduk asrama semua ok mcm stud biasa...mandi sungai kot...

isare October 12, 2010 at 11:52 PM  

mandi sungai atau mungkin sbb berjemur di tgh panas..

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP